05 квітня 2024

Я = моє здоров’я = моє життя

7 квітня щороку відзначається Всесвітній день здоров’я, адже саме у цей день у 1948 році було створено Всесвітню організацію охорони здоров’я (ВООЗ). Щорічно святкувати цей день почали з 1950 року. Нині 7 квітня по всьому світу відбуваються заходи, покликані підкреслити важливість здорового способу життя. Щороку Всесвітній день здоров’я проходить під знаком однієї, важливої для суспільства теми. Цьогорічна тема Всесвітнього дня здоров’я – «Моє здоров’я, моє право». Згідно зданими вчених, здоров'я залежить від багатьох чинників: більше ніж на 50% воно обумовлено способом життя людини, близько 40% - соціальними й природними умовами життя, 10% становить спадковість. Бібліотека-філія №2 ЦБС для дорослих підготувала велнес-тренінг «Я = моє здоров’я = моє життя», де освітила основні методи профілактики, які допоможуть залишатися здоровою людиною.

Немає коментарів:

Дописати коментар